Friday, July 2, 2010

-mood tengah tak berapa betul-

Okay, harini dah 3 July 2010, maknanya lagi tepat 3bulan majlis reception wedding saya..dan lagi 2 bulan 29 hari lagi saya akan bernikah dengan beloved encik tunang. To be honest sampai sekarang rasa macam tak percaya dah nak kahwin.Kawan2 pon banyak tak sangka sebab yang diorang tau, saya single. tambah masa hari ahad lepas masa my bestfriends buat surprise ada kawan yang tanya, "aritu masa kita jumpa tu, xde lagi kan? bagusnya..nak jadi macam az jugakla.."

Bila kita jumpa orang yang kita nak spend the rest of our life with, semua doubt dalam diri akan hilang. Kita akan try jadi better person untuk orang itu. Ramai tanya saya masa saya nak tunang aritu (6/6)."kau dah sure ke nak kahwin ni?"

"kau dah sure nak hidup dengan sorang je seumur hidup kau? lepas ni dah tak boleh tengok2 orang lain lagi"

or i cant forget my brother's reaction when i told him about my encik tunang before we get engaged.
My brother asked me to sit on a table with him, and he asked me several of question. Okay, yup rasa macam kena soal siasat macam dalam polis pon ye. Rasa macam a father asked her daugher questions because he concerned on her daughter pon ye. Basically rasa macam my brother tu protectivela..
What i've learned through this process is that, preparation for wedding is hard. haha..okay bukan tu je. What i've learned is that to moved to another level of our life is not easy. but when we did, a strange feelings of satisfaction will come.
Bila ada masalah, saya rasa sangat stress tapi bila dengannya, semua masalah jadi ringan je. It's a beauty to have someone you love and loves you back because he/she will be with you through ups and down of your life.
saya sangat merepek harini sebab rindu kat dia kot..hehehe
Habis semua gambar tunang saya godek2.. alang-alang2 dah godek, kenala tunjuk kan walaupon banyak dah tunjuk kt fb..hehe

2 comments:

Hana Jaffar said...

nanti jangan lupa jemput i :)

azliza said...

hehe..insyaallah mesti jemput ;)