Thursday, April 21, 2011

Bila nak pindah ofis ni, bila tengok suasana da semakin sunyi since tinggal saya n sorang je ofismates buat saya rasa sedih tiba-tiba. Uish baru sedar cam eyh da nak pindah ke. Walaupon saya baru kerja sini dalam setahun 8 bulan, terasa macam best sebab dekat. Ofis hour pukul 830am-5pm or 9-530pm. Kadang kalau terlambat bangun pagi, 815 jam ofis (jam ofis cepat 10minit dari jam biasa) baru keluar rumah ke ofis. Memang kadang bawak kereta agak laju tapi sempat jugak sampai ofis 830am. Tu yang seronok je rasanya. hehe. Bila balik pulak, kadang 455pm da tutup computer standby nak balik. Selalu smpai rumah awal jadi rasa bestnya hidup. Hehe.

Tiba-tiba saya terfikir kalau saya pindah dari rumah sekarang nanti mesti terasa jugak kan. Sekarang since suami saya kerja di laut, selalu xde kat rumah, saya duduk lagi di rumah family. Yela kalau sewa rumah pon nanti saya xmo duduk sorang2 kat rumah. Saya ni dahla jenis penakut n kadang-kadang boleh nampak makhluk Allah selain manusia. Takmo takmo. hehe

Bila borak-borak dengan kakak ofis ni, dia cakap nanti bila duduk jauh memangla terasa. Lagi-lagi saya ni xpernah jauh dengan family kecuali masa belajar di melaka dulu. Tu pon tiap-tiap minggu balik rumah. Kakak ofis ni cakap lagi, 'kita ni, kalau suami dah cakap a, kenala ikut a'. Ye betul. 'Kadang-kadang bila kena pilih suami dengan family, kita sebagai isteri kena pilih suami'. Ye betul.

Tapi sebenarnya saya teruja nak hidup sendiri dengan suami saya. Lain ke rasa dia, saya pon xtau. Tapi bila macam tu baru rasa cam, uih aku dah besarlah..haha. Ok, saya sangat busan sekarang ni sebab xada benda nak buat.sebab tu tulis entry busan ni. OK bye

No comments: