Thursday, May 12, 2011

Travelling to shah alam everyday since we have moved out from the former office has its pros and cons.

Pros-
1. it only took 10-15minutes to get home after working long hours
2. it took only 3-5 minutes to reached shah alam after toll
3. sometimes it took only 10-15minutes to reached office
4. there are a lot of restaurant near by my office (walking distance)

Cons
1. toll= RM 2.20 per day
2. Expenses for petrol increased
3. Food in shah alam were more expensive than we used to eat in subang
4. I have to go through heavy traffic in subang to enter federal highway. Likewise when i reached shah alam.. haih

ok busan entry ni..

Tukar topic.

Kadang-kadang bila mood saya turun naik, saya tend to jadi gila buat lawak tak kena masa. Kat ofis saya ada sorang ofismate yang kadang-kadang bila orang tanya mesti dia jawab jawapn tak betul dulu baru jawapan betul.

Tadi dia tanya saya, dah buat PMR? (shortform nama untuk satu company yang assign co. saya untuk buat acc)

Jawapan saya? Lama dah.. 10 tahun lepas.. hahaha.. terus dia diam buat muka sedih sampai orang lain tanya kenapa. Bila cerita balik, kakak ofis lain cakap padan muka..selalu kenakan orang, ni dah sendiri terkena..haha..

Sapa yang paham, paham..yang tak paham, macam biasalah, buat2 paham..hahaha

No comments: